بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال حالا باید حواسش جمع باشد!

 

در حقیقت اگر امروز لقب کهکشانى ها را به پسران آبى بدهیم زیاد دور از انصاف نیست، چراکه ستاره هاى نامدار استقلال ، اینک یک «کهکشان آبى منظم» را در لیگ تشکیل داده اند. با این اوصاف، لابد باید بپذیریم که قهرمانى لیگ دوازدهم، بى چون وچرا نصیب استقلال مى شود، مگر اینکه یک اتفاق نا به سامان در باشگاه رخ بدهد ؛ اتفاقى که آرامش را از تیم بگیرد و حاشیه هایى را به وجود بیاورد که این نظم و امیدوارى را از بین ببرد . اتفاقاتى که قبل از این هم براى استقلال و همین طور سایر تیم هایى که رو به اوج در حرکت بوده اند رخ داده است. براى اینکه چنین وقایعى تکرار نشود، هم مدیریت باشگاه و هم سرمربى تیم باید سعى کنند تمام حاشیه ها را از بین ببرند؛ از مشکلات مالى گرفته تا مشکلات بازیکنان ؛ آبى ها یادشان نرود که امسال رقباى سرسختى در صدر جدول دارند .

از تراکتورسازى که این روزها دارد نتایج خوبى کسب مى کند، تا نفت و فجر که جوانهاى شاداب و بانشاطى دارند ؛ و حتى سپاهان که هنوز علیرغم نتایج هفته هاى اخیرشان ،همچنان یک مدعى قدرتمند محسوب مى شود ؛ همه این تیمها منتظر یک فرصت هستند تا به صدر جدول چنگ بزنند، فرصتى که اگر استقلال نصیبشان کند، دیگر سخت مى تواند آن را پس بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 8 / 1391برچسب:لیگ بزتر,لیگ دوازدهم,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com